אם הגעתם לכאן, כנראה שלבכם מחפש שינוי

קרוב לוודאי שהנכם חווים תחושה של תקיעות בחייכם, עם עצמכם, במערכות היחסים שלכם, בעבודה או בכל תחום אחר. 

יכול להיות שאתם מאלו, שמרגישים אשמה כל הזמן, שמרגישים שהם לא מספיק, מלאים בביקורת עצמית שלא מרפה ואולי אתם מאלו שנמצאים תחת מתקפת ביקורת חיצונית, שמקטינה אתכם.

אולי אתם מאלו שמרגישים שהם לא מצליחים להגשים את עצמם, שהם מנוהלים על ידי הפחדים שלהם, במקום לפרוץ קדימה כפי שאתם חולמים ומקווים.

אם הגעתם לכאן, רוב הסיכויים הם שקיימת בכם לפחות מודעות חלקית לסיבות שבשלן הגעתם למצב הזה, ובכל זאת, למרות ההבנה והמודעות אינכם רואים שינוי. אינכם חווים התקדמות. ואינכם יודעים כיצד לפרוץ את המעגל שבו אתם שבויים.

אם כבר ממש נמאס לכם להרגיש ככה!

אם יש בכם הנכונות והרצון להשקיע מאמץ ולצאת לדרך חדשה, לדרך של הגשמה, בטחון עצמי, אהבה וקבלה עצמית, סיפוק ושמחה – הגעתם למקום הנכון.

נעים מאוד! שמי נעמה ראובן

מלווה א.נשים לצמיחה ושינוי ואני כאן להוביל אתכם ביד בוטחת ואוהבת, ולתת לכם כלים עצמתיים ופשוטים לביצוע השינוי לו לבכם מייחל.

אני מזמינה אתכם להתחיל את השינוי כבר עכשיו ולקבוע איתי שיחת התאמה ללא תשלום או התחייבות

מלאו את פרטיכם בטופס המצורף ואחזור אליכם בשמחה

הנה קצת מן הדברים שכתבו הנשים הנפלאות שזכיתי ללוות בדרך:

"כל חיי התמודדתי עם אתגרים שונים, קשים יותר, קשים פחות, ללא הדרכה וללא ייעוץ. שמעתי על הקאוצ'ינג, עניין אותי, אך לא עשיתי עם זה דבר.
לפני מספר חודשים האתגרים היכו בי במלוא העוצמה, חשתי שאינני יכולה כבר להתמודד לבד, שקשה לי לנשום, שאני צריכה מישהו שיושיט לי יד ויוציא אותי ממערבולת הרגשות, מהתחושות הקשות ושיסייע לי למצוא את הפיתרון. הכל נראה סבוך כל כך… התקשרתי לנעמה-וכבר בשיחה הראשונה חשתי שהגעתי למקום בטוח. היא הקשיבה בסבלנות, הבינה בדיוק ובמהירות מפתיעה את המצב ואת הקושי, ועוד לפני שהתחלנו את סדרת האימונים – רובן טלפוניות וחלקן בביתה – היא נתנה לי את הכלים להתמודד עם משוכה קשה מאד שעתידה הייתה להתרחש ימים ספורים לאחר שיחתנו. וצלחתי אותה בהצלחה.
לכל אורך הדרך נעמה העניקה אהבה אינסופית, עצות מחכימות, התעקשה שאבצע את המשימות שהטילה עליי, שאקרא ספר מסוים, לא ויתרה לי גם כשהיה קשה – והתוצאות העידו כי הדרך בה הוליכה אותי היא הדרך הנכונה."
עליזה כ.
הגעתי לטיפול אצל נעמה אחרי שעברתי אצלה סדנא בכעסים. החלטתי להמשיך לטפל בעצמי באופן אישי עם נעמה. רציתי לטפל בנפש הכאובה והפצועה, בחוסר שקט, לאהוב את עצמי ולקבל את עצמי כפי שאני. להיות אישה יותר טובה ונעימה ובמיוחד להיות אמא שפויה. למדתי ועדין לומדת מנעמה לקבל את עצמי כפי שאני ולראות שאנשים לא רואים בי את החיצוניות אלא מי אני באמת, למדתי להוציא את הכעסים שלי והחוסר שקט בצורות שונות, למדתי לשאול את עצמי שאלות של רווח והפסד וגם הצלחתי להגיע לתשובות הרבה יותר הגיוניות. חשבתי שאם אני צועקת על הילדים הם יקשיבו לי יותר ובדיוק קרה ההפך, עבדתי ועדין עובדת להבין שהילדים שלי לא רובוטים ואני לא יכולה לעשות בהם כרצוני יחד איתם הגענו לפתרונות נפלאים. מצאתי דרכים להגיע לתשובות שרציתי לדעת ע"י מחשבה תחילה במקום האשמות עצמיות. הפסקתי להוציא את "הרשימות השחורות" שלי כלפי אנשים וכאשר באתי ודיברתי מהגיון והרגש דברים טובים קרו לי. אני עדין לומדת ומתרגלת כל מה שקיבלתי אצל נעמה זו עבודה קשה אבל גם הנכונה והטובה עבורי. במיוחד הרווחתי מנעמה חברה שבאמת אכפת לה ממני, מעודדת, מקשיבה ונותנת לי מקור להשראה. תודה לך אישה יקרה ואהובה.
תודה לך אישה יקרה ואהובה
ל.
פגשתי אותך בתקופה לא פשוטה בחיי …..עברנו אתגר מורכב מאד במשפחה…. במהלך השיחות החזרתי לי את האמונה בעצמי וחיזקת אותי כאדם כאישה ובעיקר כאמא…. אך החלק שהכי היה מיוחד בקשר שלנו זה שגרמת לי לחזק את אמונתי בבורא ובאהבתו לברואיו… אני בחורה דתית ולמדתי מהרבה רבנים ואנשי חינוך שונים….. אך נעמה ראובן היא האדם שחיבר אותי לאמונה ולבורא עולם באופן הכי אוטנתי וחזק….
באהבה רבה מאוד
י.ז.

קבלי כבר כמה טיפים ממני באהבה...

לחיות את החלום

חזרתי אתמול בערב מחופשה עם אהובי, שהדרך היחידה לתאר אותה היא חלומית. ובאמת שהיא היתה מעל ומעבר לכל חלום שהעזתי לחלום. הרגשנו כאילו היקום משדרג

המשיכי כאן »